מחפשים השקעה סולידית עם הגנה ביטוחית על הכסף המושקע ?

 

מגזין חודשי – .I.R.A ביטוח ופיננסים

5
היי מרינה, מה שלומך?
רציתי לעדכן אותך על אפשרויות השקעה חדשות לכסף הנזיל שלך. בנוסף לאפשרויות ההשקעה המוכרות כגון פוליסות חסכון (תשואות דומות לקופת גמל) או קופת גמל להשקעה (המוגבלת בהפקדה עד 70,000 ש"ח לשנה), נפתחו לאחרונה אפשרויות השקעה חדשות בעלות פוטנציאל לתשואה גבוהה יותר משמעותית מהרגיל. קרנות השקעה אלו נקראות קרנות השקעה אלטרנטיביות והן משקיעות בדר"כ בנדל"ן בארץ ובחו"ל או במתן הלוואות לעסקים כנגד שעבוד נכסים. אחת הקרנות המובילות כרגע היא קרן הפרייבט אקוויטי iinto המשקיעה בנדל"ן מניב בארה"ב תוך כדי מתן הגנה ביטוחית על הכסף המושקע! הקרן עוסקת ברכישת נכסים מניבים בארה"ב, השבחתם, חלוקת דמי השכירות למשקיעים באופן שוטף ומכירת הנכסים עם רווח הוני המשקף תשואה שנתית מוערכת של 15% ברוטו ( לפני הוצאות ניהול, דמי הצלחה ומס). הקרן מנוהלת על ידי מר דב קוטלר ( (מנכ"ל ישראכארט לשעבר) ובעלת שווי נכנסים כולל של 1.1 מיליארד ש"ח.
למי יכולה להתאים ההשקעה באינטו ?
– לקוחות בעלי הון נזיל של 100,000 ש"ח ומעלה.
– לקוחות המוכנים "לסגור" את הכסף ל 18-36 חודשים.
– לקוחות המעוניינים בתשואה שנתית מוערכת של כ 10% (לפני מס בישראל).
– לקוחות המעוניינים בהשקעה סולידית בנדל"ן מניב בארה"ב בפיזור רחב והגנה ביטוחית על הכסף!
למידע נוסף ושאלות ובירורים אישיים ניתן לפנות אלי בנייד: 050-9569986 יגאל טשקר – הסוכן הפנסיוני שלך.
אינטו וידיאו

אינטו מגייסת בתשקיף 100 מיליון שקל לקרן נדל"ן – ומציעה ביטוח מהפסדים

הקרן של ערן רוט ודב קוטלר משתפת פעולה עם חברת הביטוח אוורסט, שרכשה באחרונה 3.4% ממנה ■ היא תנסה לגייס מהציבור הון להשקעה בנדל"ן מניב בארה"ב ■ הקרן צופה בכל השקעה תשואה שנתית של 15% ברוטו
Themarker 21/11/2018
קוטלר

meridian-white
הכירו את חברת המימון המובילה
Meridian Capital Group
הגוף הפעיל ביותר בארה"ב להעמדת הלוואות מסחריות ליזמים, מוסדיים ופרטיים. שיתוף הפעולה עם החברה מהווה הישג משמעותי וחסר תקדים בסקטור הגלובאלי ההולך ומתעצם של מימון המונים בנדל"ן. במסגרת הפעילות הסינרגטית, תאפשר Meridian Capital גישה למידע, הידע והנסיון שצברה במשך 30 שנות פועלה ותאפשר ל- iintoo לבחור את העסקאות הראויות ביותר עבור משקיעינו.

EVEREST2
הכירו את חברת הביטוח המובילה
Everest Re NYSE:RE
ענקית הביטוח האמריקאית Everest Re נוסדה בשנת 1973 והינה אחת מ-5 החברות הגדולות בתחומה בעולם. שוויה הציבורי עומד על כ – 9 מיליארד דולר ולה סניפים ברחבי העולם. במסגרת השותפות חסרת התקדים, מגבה ענקית הביטוח האמריקאית את מנגנון ההגנה הביטוחית עם פוליסה ראשונה מסוגה על מנת לאפשר למשקיעינו להשקיע בראש שקט.

מהי הרשת החברתית להשקעות נדל"ן שסוחפת אחריה משקיעים רבים?

עד לפני כמה שנים הורגלנו להאמין כי המשקיעים בשוק ההון ובעולם הנדל"ן הם קבוצה סגורה הנהנית ממידע אקסקלוסיבי השמור לה בלבד. אותם משקיעים נהנו מיתרון מהותי בשוק בזכות הקשרים שלהם, הכיסים העמוקים שלהם וקרבתם למקורות המידע
TheMarker Labels השקעות בחסות iintoo
1.4563305.1054296557

iinto

קרן השקעות בנדל"ן המשלבת בין ניסיון מקצועי עשיר וקדמה טכנולוגית במטרה ליצור מרחב שקוף ובטוח להשקעה

1
2
MailPoet