מחפשים הלוואה? אצלנו הריבית הכי זולה בשוק !

 

יגאל לוגו מוכן-01
מי שניסה לקבל הלוואה בתקופה האחרונה וודאי הבין שזה לא פשוט בכלל. רוב גופי המימון החוץ בנקאי סגרו את אפשרויות קבלת ההלוואה ואלו שעדיין עובדים, נותנים הלוואות בריביות גבוהות של עד 12%(!) לשנה או לחלופין גובים 10%(!) מסכום ההלוואה… ועוד לא התחלנו לדבר על הלוואות בערבות המדינה לעסקים שהגיעו עד עכשיו לבודדים. גם חלק מבתי ההשקעות כמו מיטב דש וילין לפידות חסמו כרגע את האפשרות לקבלת הלוואה מקופת הגמל או קרן ההשתלמות. אבל לפני שאתם מתייאשים ורצים לשבור את תוכניות החיסכון חשוב שתדעו שאתם עדיין זכאים לקבל הלוואה בתנאים מעולים. לאחר בדיקה רוחבית מול רוב בתי ההשקעות/חברות הביטוח בארץ איתרנו את תנאי הלוואות העדכניים והאטרקטיביים ביותר עבור לקוחותינו:
– עד 50% מהיתרה הצבורה
– ריבית נמוכה של עד P+0.25% בלבד ( לאחר הורדת הריבית בארץ = 1.85% בלבד !)
– תקופת החזר עד 7 שנים
– אפשרויות החזר שפיצר/גרייס ( החזר של הקרן+ריבית/ריבית בלבד)
– סכום מינימלי להלוואה = 10,000 ש"ח (מחייב יתרה צבורה מינימלית של 20,000 ש"ח בקופה/קרן)
למי שמעוניין בהלוואה, אני ממליץ למהר וליצור קשר בהקדם. התנאים יכולים להשתנות מהר וגם החברות הנותרות שעדיין מעניקות הלוואות יכולות להודיע על שינוי מדיניות מעכשיו לעכשיו.
לברורים אישיים ניתן ליצור קשר בנייד : 050-9569986 או למייל igal@ira-invest
לצפייה בסקירות קודמות, אנא לחצו כאן

הברז נסגר: מימון ישיר מפסיקה לתת הלוואות לכל מטרה

דווקא בצל זינוק של עשרות אחוזים בביקוש לאשראי: החברה, שעמדה רגע לפני הנפקה לפי שווי של 1.7 מיליארד שקל, עלולה לספוג זינוק חד בהפסדי האשראי עקב המיתון שבפתח
רחלי בינדמן כלכליסט – 15.03.20
ללא שם

צריכים הלוואה? אל תתפתו לפרסומים זולים

אם בחודש הראשון למגפת הקורונה רובנו נהנים עדיין מסכומים בגין פדיון ימי חופשה ומחלה, הרי שמהר מאוד יורגש המחנק. הנה כמה טיפים למי שצריכים לגשר על התקופה הרעה מבלי לקרוס כלכלית
אילנה שטוטלנד מעריב 27/03/2020
גטפר

בונים על הלוואה מקרן ההשתלמות? בתי ההשקעות מתחילים לעצור אותן

על רקע הירידות החדות בשווקים פועלות חברות הגמל לצמצם – ואף להקפיא לחלוטין – את האפשרות לקחת הלוואות על חשבון החיסכון בקרנות ההשתלמות. הסיבה: ההלוואות ניתנות למול בטוחה בדמות כספי הקרן, ויש חשש שהבטוחה תישחק. הדבר בעייתי גם משום שמדובר בהלוואות על חשבון כספי עמיתים אחרים, המהווים מעין "תחליף נזילות"
רחלי בינדמן כלכליסט 11.03.20
1H

עדיין אפשרי ובריבית מעולה: הלוואה מפסגות בית השקעות

פסגות

הלוואות מכלל חברה לביטוח בריבית מעולה !

כלל1
כלל2

הלוואה מפוליסת חסכון בכלל חברה לביטוח

כלל הלוואות
MailPoet