ו…קופת הגמל הזוכה לשנת 2014 היא….

ו…קופת הגמל הזוכה לשנת 2014 היא….

 


IRA ביטוח ופיננסים

 

מגזין חודשי – .I.R.A סוכנות לביטוח ופיננסים 

---

לקוח/ה יקר/ה,

שנת 2014 מאחורינו, וזה הזמן לבדוק כמה הרווחנו בקופות הגמל ובקרנות ההשתלמות שלנו. על פי ההערכות, רוב קופות הגמל יסיימו את השנה עם תשואה חיובית של כ- 5.4% וזאת למרות הירידות שחוו השווקים בחודש האחרון של השנה. אני שמח לומר שהחברות עימן בחרנו לשתף פעולה (פסגות, מיטב דש ואלטשולר שחם) מתברגות בחלק העליון של טבלת התשואות וכנראה יציגו תשואות אף גבוהות יותר.

אנו צופים כי שנת 2015 תהיה מאתגרת יותר ביצירת אותן תשואות שהתרגלנו לראות בשנים האחרונות עקב הריבית הנמוכה והמשך התנודתיות בשווקים. לכן, יש צורך במעקב קרוב אחרי ביצועי השוק וביצוע התאמות ברמת הסיכון של קופת הגמל/השתלמות במידת הצורך.

לשאלות ובירורים אישיים ניתן לפנות אלי בנייד: 050-9569986  יגאל טשקר – הסוכן הפנסיוני שלך.

---

והקופה הזוכה היא…פסגות!!!

 ב-2014 כל אחד משלושת בתי ההשקעות שבחרנו לעבוד עימם (מיטב דש, אלטשולר שחם ופסגות), הצליח להניב ביצועים נאים של מעל ל- 5%. גם בהסתכלות ארוכת טווח, התשואה השנתית הממוצעת ב-5 שנים אחרונות אצל כל אחד מהם עומדת סביב 7% לשנה. אבל הקופה הזוכה שלנו לשנת 2014 היא ללא ספק פסגות גדיש כללי שהניבה 6.41% !!!

---

YNET

---

פסגות

---

פסגות

---

תשואות פוליסות החסכון של מגדל – נובמבר

---

תשואות פוליסות החסכון של כלל – נובמבר

---
---

האמור במייל אינו מהווה, בשום צורה שהיא, תחליף לייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני, אשר מותאם לצרכי הלקוח. כל התקשרות בין טשקר יגאל לבין הלקוח, ייעשה באמצעות הסכם בכתב, בהתאם לדין, ותנאי הסכם זה והם בלבד אלו שיחייבו את טשקר יגאל. טשקר יגאל עוסקבשיווק פנסיוני ולא בייעוץ פנסיוני. השימוש באתר כפוף לתנאי שימוש. כל הזכויות באתר זה שמורות לטשקר יגאל ול- IRA סוכנות לביטוח ופיננסים © ט.ל.ח