איפה חוסכים היום לילדים ? ואיך להשקיע בלי לשלם מס רווחי הון ?

 

 

 

IRA ביטוח ופיננסים

 

מגזין חודש יוני – .I.R.A סוכנות לביטוח ופיננסים. 

 

לקוח יקר,

החודש במגזין אנחנו מתמקדים בנושא החסכונות וההשקעות. כידוע לכולנו, הריבית במשק נמוכה מאוד והחסכונות שלנו בבנקים נשחקים. לעומת זאת, קופות הגמל וקרנות ההשתלמות שלנו הציגו  בשנה האחרונה ביצועים של קרוב ל- 10% !!!. האם אפשר להשקיע גם את הכספים הנזילים שלנו גם במעיין סוג של קופת גמל ולהשאיר אותם נזילים? מסתבר שכן. קוראים לזה פוליסת חסכון פיננסית והיא פופולארית במיוחד אצל אנשים המעוניינים לחסוך כל חודש לכל מטרה או להשקיע סכום חד פעמי ולהשאיר את הכספים נזילים בכל עת. כמה אפשר להרוויח ? איך אפשר לא לשלם מס על הרווחים ? ואיך עושים את זה ? התשובות כבר כאן.

לשאלות ובירורים אישיים ניתן לפנות אלי בנייד: 050-9569986  יגאל טשקר – הסוכן הפנסיוני שלך.

בדיקת ממון: "תוכניות החסכון הסודיות והכדאיות של חברות הביטוח"

"פוליסת החיסכון מספקת כמה יתרונות על קרנות הנאמנות והתיקים המנוהלים. שווה להעביר כסף לתיק מנוהל אישית רק בסכומי כסף משמעותיים (של כמיליון שקל ומעלה), שכן אחרת עלויות הניהול גבוהות. תיק מנוהל גם מתאים לחוסך שרוצה שינהלו את כספו באופן אישי בהתאם לטעמי הסיכון הספציפיים שלו. יתרונן של פוליסות החיסכון הוא בפיזור הרחב יותר שהן מציעות לעומת קרנות נאמנות שבדרך כלל מתמחות באפיק מסוים (קרנות אג"ח, קרנות מנייתיות)."

לצפייה בכתבה לחצו כאן


המפץ הגדול של פוליסות החסכון הפיננסיות

כלכליסט: "המפץ הגדול של פוליסות החסכון"

"פוליסות החיסכון מבקשות להחליף את קופות הגמל שהציעו בעבר מסלול חיסכון הוני שניתן למשיכה חד־פעמית. הורים היו פותחים קופות גמל לילדיהם ונהנו מהטבות מס. מאז 2008 — אז הפכו קופות הגמל למוצר חיסכון שמספק קצבה ולא סכום חד־פעמי — ירד קרנן. פוליסות החיסכון מציעות כעת אפשרות לחזור ולחסוך לילדים במסלול גמיש שמספק דחיית תשלום המס עד למשיכת הכסף"

לצפייה בכתבה לחצו כאן


מסלולי חסכון בתנאים לא רגילים

תוכנית החסכון – ערוץ 2: "מסלולי חיסכון בתנאים לא רגילים"

איפה כדאי לחסוך כסף? רובנו חושבים שהבנק הוא הכתובת האוטומטית, אבל בימים שבהם הריבית נמוכה והרווח מפק"מ אפסי – מתברר שיש אפשרויות נוספות: חברות הביטוח פתחו מסלולי חיסכון בתנאים מעט שונים. עד כמה זה משתלם ולמי זה בדיוק מתאים? "

 לצפייה בכתבה לחצו כאן


גלובס

גלובס: "להשקיע בשוק ההון בלי לשלם מס על רווחי הון"

" בשנים האחרונות, כאלטרנטיבה לבנקים ולתיקי ההשקעות, יצאו חברות הביטוח עם "פוליסות חיסכון", פוליסות ביטוח חיים ללא מרכיב ביטוחי, שמציעות לחוסכים מגוון מסלולי השקעה, ממניות, אג"ח ומט"ח ועד מק"מ. מבלי לשים לב, הן יצרו לגמלאים אפיק השקעה אטרקטיבי פטור ממס…."

" בפוליסות החיסכון הללו ניתן להפקיד כמעט כל סכום, בהפקדה שוטפת או חד-פעמית, והכספים נזילים ברמה יומית. החוסכים יכולים לעבור בין מסלולי השקעה מבלי ליצור אירוע מס, או לחלק את כספם בין המסלולים השונים ולקבוע את תמהיל ההשקעה המתאים להם. ואם הם גמלאים, זו דרך מצוינת להשקיע באופן עקיף בשוק ההון – בלי לשלם מס על רווחי הון. בדרך הזו אפשר גם להשקיע בשוק ההון וגם ליהנות מהטבת מס."

לצפייה בכתבה לחצו כאן